Wellbeing w organizacji

Konferencja -

Opis wydarzenia

tagi:

Celem pierwszej we Wrocławiu konferencji „Wellbeing w organizacji” jest dostarczenie wiedzy, inspiracji, innowacyjnych i praktycznych rozwiązań związanych  z dobrostanem pracowników. Dobrze zarządzane organizacje postrzegają ludzi w organizacji holistycznie jako kapitał, a efektywne kierowanie ludźmi musi uwzględniać dbałość o stan psychofizyczny pracownika.

Konferencja przeznaczona jest dla środowisk biznesowych: zarządów firm, liderów, coachów, dyrektorów oraz pracowników działów HR, CSR, specjaliści od Employer Branding, Marketingu oraz H&S ( Heath&Safety), środowiska naukowego oraz innych zainteresowanych osób.

Czym właściwie jest wellbeing w organizacji?
To holistyczne podejście do pracownika i jego potrzeb w miejscu pracy, którego fundamentami są miedzy innymi: tworzenie kultury organizacyjnej w oparciu o wartości, odpowiedzialność za dobre samopoczucie pracownika i zespołów, dbanie o pozytywne emocje oraz dobrą atmosferę w pracy, poczucie sensu i wspólnoty wśród pracowników, zapewnienie pracownikom odpowiednich możliwości rozwoju, dbanie o bezpieczeństwo pracowników. To wszystko tworzy całość, która warunkuje tzw. „dobrostan” pracowników, a w dalszej perspektywie wpływa na ich zaangażowanie, motywację i efektywność.

Szczegóły wydarzenia

  • Termin: 21.09.2017 - 21.09.2017
  • Dz. tyg.: czw. - czw.
  • Czas trwania: 1 dzień
  • Adres: ul. Wystawowa 1, Wrocław
  • Miejsce: Wrocław
  • Wstęp: płatny

Strona WWW

Strona www: Zobacz

Podziel się ze znajomymi:

f g l

Wykorzystujemy pliki cookies.