Celem pierwszej we Wrocławiu konferencji „Wellbeing w organizacji” jest dostarczenie wiedzy, inspiracji, innowacyjnych i praktycznych rozwiązań związanych z dobrostanem pracowników. Dobrze zarządzane organizacje postrzegają ludzi w organizacji holistycznie jako kapitał, a efektywne kierowanie ludźmi musi uwzględniać dbałość o stan psychofizyczny pracownika.
Konferencja przeznaczona jest dla środowisk biznesowych: zarządów firm, liderów, coachów, dyrektorów oraz pracowników działów HR, CSR, specjaliści od Employer Branding, Marketingu oraz H&S ( Heath&Safety), środowiska naukowego oraz innych zainteresowanych osób.
Czym właściwie jest wellbeing w organizacji?
To holistyczne podejście do pracownika i jego potrzeb w miejscu pracy, którego fundamentami są miedzy innymi: tworzenie kultury organizacyjnej w oparciu o wartości, odpowiedzialność za dobre samopoczucie pracownika i zespołów, dbanie o pozytywne emocje oraz dobrą atmosferę w pracy, poczucie sensu i wspólnoty wśród pracowników, zapewnienie pracownikom odpowiednich możliwości rozwoju, dbanie o bezpieczeństwo pracowników. To wszystko tworzy całość, która warunkuje tzw. „dobrostan” pracowników, a w dalszej perspektywie wpływa na ich zaangażowanie, motywację i efektywność.