Konferencja HR Future Trends – forum łączące specjalistów people operations i technologii

konferencja -

Opis wydarzenia

tagi:

Już 17-18 marca br. w warszawskim centrum konferencyjnym MsMermaid odbędzie się „HR Future Trends”. Wydarzenie, organizowane przez lidera branży szkoleniowej Langas Group, skierowane jest do osób zawodowo związanych z HR oraz entuzjastów trendów HR-Tech.

Najbliższe miesiące będą ekscytujące dla technologii w działach HR. Od koncepcji „najważniejszy jest klient” przechodzimy do „najważniejszy jest pracownik”, który następnie staje się „klientem”. Ta zmiana dokonuje się między innymi poprzez technologię i z jej powodu. W ciągu ostatnich 20 lat niemal 70% największych firm z listy Fortune 500 przeszło tę drogę. Reszta już nią podąża.

Podczas dwóch dni konferencji „HR Future Trends” uczestnicy poznają doświadczenia największych korporacji, takich jak Randstad, mBank czy Discovery Inc. oraz integratorów technologicznych we wdrażaniu innowacji w obszarze people operations.

– Cyfryzacja przenika do wszystkich aspektów życia. Poprawiamy i ulepszamy świat tak, aby żyć intensywniej, wygodniej i lepiej we wciąż zmieniającym się otoczeniu. To także olbrzymie wyzwania dla działów HR. Bo zarządzanie ludźmi musi dotrzymywać kroku zmianom. Gospodarowanie talentami, które kreują cyfrową i postcyfrową rzeczywistość, musi prezentować nową jakość – mówi Łukasz Radzikowski, Talent Acquisition & Recruitment Specialist, od 17 lat związany zawodowo z HR i rekrutacją, który na „HR Future Trends” w ramach panelu HR technology przedstawi temat „Zarządzanie talentami pracowników w przedsiębiorstwach High-Tech”.

Konferencja będzie okazją do wymiany doświadczeń i czerpania wiedzy od tych, którzy tę rewolucję mają już za sobą. Wykorzystując know-how i inspiracje ekspertów, uczestnicy wydarzenia zaplanują rewolucję technologiczną w działach HR swoich firm.

Drugi dzień „HR Future Trends” poświęcony będzie people operations – zagadnieniom związanym z koncepcją zakładającą, że w przedsiębiorstwie „najważniejszy jest pracownik”. – Agile to nie tylko narzędzia, metody i techniki pracy. To przede wszystkim określony mindset, wyznawane i praktykowane wartości, codzienne zachowania i postawy. Przestrzeń, w której funkcjonują członkowie zwinnych organizacji, powinna ich wspierać w wykształcaniu i pielęgnowaniu tego podejścia każdego dnia – mówi jedna z prelegentek tego panelu Kaja Kujawska, Certyfikowany Scrum Master i Project Manager, która opowie o Agile Working Office, czyli niepisanej umowie pracownika z pracodawcą.

– „HR Future Trends” to jedyna konferencja w Polsce tak kompleksowo wyczerpująca zagadnienie rewolucji technologicznej, zmieniającej funkcjonowanie działów HR. Oprócz zarządzania talentami i Agile Working Office podczas wydarzenia zostaną poruszone m.in. takie tematy jak boty w HR i procesach rekrutacji, GIG Economy czy świat HRu w chmurze – mówi Jarosław Petz, współorganizator konferencji z Langas Group.

Pełna agenda konferencji znajduje się pod linkiem. Rezerwacja miejsca możliwa jest pod numer telefonu 22 696 80 20 bądź poprzez formularz, dostępny na www.

Program

Program:

DZIEŃ 1 / 17 MARCA 2020

9.30    OFICJALNE OTWARCIE KONFERENCJI

9.45 – 10.15    Czy pracownik przyszłości to tylko pracownik cyfrowy? Technologia RPA: szansa czy zagrożenie na rynku pracy?

Robotyzacja back office znajduje zastosowanie w każdej branży oraz w każdego rodzaju firmie w obszarze, gdzie ludzie pracują przy komputerach. Roboty z powodzeniem są już wykorzystywane zarówno w korporacjach jak i mikro firmach.

O przyszłości pracownika w świecie robotów i rozwijającej się technologii RPA porozmawiają:

Piotr Kaczmarek, Business Development Director, Pirxon S.A

Andrzej Kubisiak, Ekspert ds. Rynku Pracy, Instytut Ekonomiczny

 

10.15    Kwadrans towarzyski

 

10.30 – 11.00    Dlaczego współczesny HR musi się znać na technologii i zatrudnić bota?

  • Jak przygotować HR na wejście w post -cyfrowy świat?
  • Czym są chatboty, jak działają i na czym polega ich fenomen w biznesie?
  • Czy da się zatrudnić bota w HR i jak ułożyć z nim współpracę?
  • Jak wykorzystując boty można zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność procesów HR?

 Jacek Krajewski, Business Development Manager, Employcity

 11.00    Kwadrans towarzyski

 11:15 – 11.45    Jak wyłaniać pracowników o wysokim potencjale? Czy technologia zaplanuje ścieżkę rozwoju?

  • „Wysokie potencjały” kontra najlepsi: jak identyfikować, oceniać i rozwijać pracowników o najwyższym potencjale?
  • W idealnym świecie każdy pracownik w Twojej organizacji byłby skuteczny, ale to jest niemożliwe. Dlaczego?
  • Jak brak oceny wydajności pracownika w stosunku do jego potencjału staje się realnym problemem biznesowym?

 Dariusz Rak, Head of Growth, HCM DECK

 11.45    Kwadrans towarzyski

 12.00 – 12.45    Najwięksi stawiają na sztuczną inteligencję – panel dyskusyjny

Nowoczesne rozwiązania technologiczne znajdują szerokie zastosowanie w różnych obszarach biznesowych. Również branża HR czerpie wiele korzyści z dynamicznego rozwoju cyfryzacji, m.in. z botów.

O przyszłości rewolucji technologicznej w procesach HR porozmawiają:

Jacek Krajewski, Business Development Manager, Employcity

Elwira Pyk, HR Manager Robotics, Global Robotics Centre

przedstawiciel Philip Morris

 12.45    OBIAD

 13.30 – 14.15    HR w chmurze: zagrożenia, wyzwania, szanse

  • Dlaczego boimy się chmury w działach HR i w swoich firmach?
  • Technologia chmurowa zrewolucjonizowała sposób prowadzenia działalności przez duże firmy na całym świecie – czy czas na Polskę?
  • Co zyskujemy dzięki chmurze?

Nina Sztejdel, Global HR Digital Innovations Lead, AmRest

14.15   Kwadrans towarzyski

14.30 – 15.15    Zarządzanie talentami pracowników w przedsiębiorstwach high – tech

  • Globalne trendy w zarządzaniu talentami: jak firmy rekrutują, rozwijają i utrzymują najlepszych pracowników?
  • Dlaczego utalentowani pracownicy odchodzą i co wynika z ich exit interviews?
  • Poszukiwanie talentu u pracowników w post cyfrowej rzeczywistości – strategie zatrudnienia i zatrzymania pracownika

 Łukasz Radzikowski, Talent Acquisition Specialist, Enpire HR

 15.15   Kwadrans towarzyski

15.30 – 16.15    Twarda analityka wchodzi do HR – data analitics wspiera biznes działów personalnych

  • Czy analityka HR to moda czy konieczność? Jak wdrożyć analitykę HR w firmie?\
  • Kontrowersje wokół analizy danych w działach HR – czy jesteśmy gotowi, żeby z nich korzystać?
  • Jak dane analityczne umożliwiają menedżerom zasobów ludzkich podejmowanie świadomych decyzji związanych z cyklem życia pracowników?
  • Czy firma może przeprowadzać analitykę HR na własną rękę?

 Ela Tomczuk, Global HR Reporting & Analytics Director, Discovery Inc

 16.15    ZAKOŃCZENIE CZĘŚCI MERYTORYCZNEJ I DNIA KONFERENCJI

od 16.30    COCTAIL RECEPTION

DZIEŃ 2 / 18 MARCA 2020
PEOPLE OPERATIONS

10.00 – 10.30   Total Reward Statement – jak komunikować system wynagrodzenia pracownika angażując liderów?

  • Jaki mamy cel tworząc TRS w organizacji?
  • Dlaczego ważne jest zaangażowanie zarówno pracodawcy jak pracownika?
  • Dostępne narzędzia tworzenia jasnych i czytelnych TRS

Monika Murawska, Compensation & Benefit Senior Advisor, People Soft Group

10.30    Kwadrans towarzyski

10.45 – 11.15    Motywowanie przez nagradzanie. Jak my to robimy? CASE STUDY na przykładzie mBank

  • Systemy wynagradzania pracowników – co się na niego składa i dlaczego właśnie to?
  • Jak to robi mBank?
  • Jakie są inicjatywy m-Banku oraz jakich zmian dokonujemy? Kiedy robimy przegląd systemu wynagradzania i jak to robimy?
  • Jakie benefity pozapłacowe napędzają nas do działania?

 Anna Kaczmarzyk, ekspert ds. systemów wynagradzania, mBank

 11.15    Kwadrans towarzyski

 11.30 – 12.00    Great Conversation, czyli dlaczego warto zmienić podejście do feedbacku? CASE STUDY na przykładzie Randstad

  • Dlaczego tradycyjne podejście do feedbacku w niewielkim stopniu angażuje pracownika i brakuje w nim miejsca na dialog?
  • Dlaczego w naszej organizacji postawiliśmy na ciągłe, motywujące rozmowy z pracownikami, czyli Great Conversations?
  • Dlaczego częste rozmowy menedżera z pracownikiem stanowią o jakości pracy całego zespołu?
  • Dlaczego pokolenie Y potrzebuje szybkich, krótkich komunikatów, znanych z Twittera czy Snapchata?

 Ewa Wawszczak, General HR Manager, Randstad

 12.00    Kwadrans towarzyski

 12.15 – 13.00    Gig Economy – czy „gigersi na fuchach” zastąpią zatrudnienie na etacie?

  • Czy Gig Economy jest trendem przyszłości?
  • Czy „fuchy” będą coraz popularniejsze zarówno wśród pracowników fizycznych jak umysłowych oraz samych pracodawców.
  • Czy rynek pracy czeka „uberyzacja”?
  • Jak zarządzać pracą kontraktową? Co na to prawo?

 Natalia Bogdan – założycielka i prezes zarządu agencji rekrutacyjnej Jobhouse

 13.00 OBIAD

13.45 – 14.15          Agile working office – niepisana umowa pracownika z pracodawcą

  • Jak tworzyć optymalną przestrzeń dla efektywnego zespołu zwinnego?
  • Czym różni się Agile Working od innych terminów zawartych w zwrocie „nowe sposoby pracy”?
  • Jak korzystać z najnowszej technologii do pomiaru wykorzystania przestrzeni oraz pomocy w zarządzaniu i optymalizowaniu sposobu, w jaki ludzie korzystają z miejsca pracy?
  • Jak będzie wyglądało zwinne środowisko pracy i Activity Based Working w organizacjach przyszłości?

 Kaja Kujawska, AGILE Coach, HTD

 14.15     Kwadrans towarzyski

 14.30 – 15.00    Myślenie kreatywne i eksperymentowanie w HR – design thinkg twórczym wsparciem HR-wców

  • Jak wpleść kreatywność do twardych zasad rekrutacji i odnaleźć właściwego kandydata?
  • Jak z DT wyznaczać cele, aby w pełni wykorzystać i utrzymać naszych kluczowych ludzi w firmie?
  • Jak myślenie projektowe zmienia podejście do świadczenia usług bardziej zorientowanych na klienta i koncentrujących się na tworzeniu wyjątkowego doświadczenia pracowników?

Olga Szyszka, Doradca HR, coach, Talent Power

 15.00       Kwadrans towarzyski

 15.15– 16.00           Zanim sięgniesz po narzędzia, zastanów się jakie są potrzeby

  • Dlaczego zespoły HR zaczynają od wyboru narzędzi, a nie od analizy potrzeb, które te narzędzia mają zaspokajać?
  • Na czym polega mapowanie doświadczeń i potrzeb pracowników i kandydatów?
  • Jakie niskobudżetowe rozwiązania zastosować, aby zbudować niezapomniane, pozytywne doświadczenia pracowników i kandydatów?

 Maja Gojtowska, ekspert z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, EB i CSR

 16.00      ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

 

 

Szczegóły wydarzenia

  • Termin: 17.03.2020 - 18.03.2020
  • Dz. tyg.: wt. - śr.
  • Czas trwania: 2 dni
  • Adres: ul. Wioślarska 8, Warszawa
  • Miejsce: Centrum Konfrencyjne MsMermaid
  • Wstęp: płatny

Strona WWW

Strona www: Zobacz

Podziel się ze znajomymi:

f T g l

Wykorzystujemy pliki cookies.