Konferencja Employer Branding Management Summit

konferencja -

Opis wydarzenia

tagi: employer branding, konferencja

Konferencja Employer Branding Management Summit od trzech lat gromadzi specjalistów i ekspertów employer branding z całej Polski, którzy mają szansę podjęcia inspirujących dyskusji i wymiany własnych doświadczeń.

Niezależnie od tego, czy na świecie szaleje kryzys gospodarczy, czy też nie, działania employer brandingowe mają duże znaczenie dla świadomych organizacji. Zmiany demograficzne zachodzące w świecie, wymuszają na organizacjach konieczność planowania zasobów dla przedsiębiorstw często w dłuższej perspektywie. Ważna jest koncentracja na takich działaniach jak: kształtowanie wizerunku pracodawcy, zaangażowanie, przywództwo w organizacji, czy kształtowanie kultury organizacyjnej w firmie. Właśnie w takich obszarach organizacje szukają swojej przewagi konkurencyjnej. Nie inaczej jest w Polsce – choć strategiczne spojrzenie na employer branding jest jeszcze dla wielu polskich firm nową dziedziną, to jej znaczenie rośnie.

Najlepsze praktyki pokazują, że zarządzanie wizerunkiem pracodawcy powinno być strategiczne, proaktywne, bliżej biznesu oraz dopasowane do zmiennych warunków zewnętrznych. Firmy skutecznie tworzące interdyscyplinarne zespoły HR, marketingu i komunikacji, szukające punktów wspólnych między zainteresowaniem kandydatów, zaangażowaniem pracowników, zadowoleniem klientów a wzrostem przychodów, mają szansę na sprostanie wspomnianym wyzwaniom i zyskanie konkurencyjnej przewagi na rynku.

Podczas konferencji Employer Brandig Management Summit 2014 porozmawiamy zarówno o dobrych praktykach największych firm, jak i o tym, jaką pozycję employer branding posiada w polskich organizacjach. Konferencja pozwoli na analizę ewolucji employer brandingu w kierunku holistycznego spojrzenia na życie pracownika, od zatrudnienia po jego odejście. Nie zabraknie też dyskusji nad znaczeniem zmian społecznych, kulturowych i technologicznych wraz z ich wpływem na kulturę organizacji, niedobory talentów i szukanie optymalnej strategii marki firmy jako pracodawcy.

Podczas konferencji wręczone zostaną nagrody Employer Branding Excellence Awards 2014.
Drugim, równie ważnym wydarzeniem będzie ogłoszenie wyników Polish trendence graduate barometer 2014 oraz wręczenie statuetek dla najlepszych pracodawców.

Lokalizacja

mazowieckie, Warszawa, al. Armii Ludowej 26, Centrum Konferencyjne EY Academy of Business

Wyświetl większą mapę

Program

Podczas konferencji będziemy chcieli spojrzeć na ważne aspekty modelu employer brandingowego w sposób holistyczny, od przyciągania kandydatów, po zaangażowanie, motywowanie, rozwój i utrzymanie kluczowych pracowników w firmie. Omówmy ciekawe pomysły marek – światowych i polskich gigantów employer brandingowych.
Konferencja Employer Branding Management Summit będzie składała się z pięciu części:
I – warsztaty z ekspertem;
II – prezentacja najnowszych wyników raportu Employer Branding w Polsce;
III – prezentacja najnowszych trendów, badań i narzędzi wykorzystywanych w employer brandingu;
IV część – ceremonia wręczenia nagród: Employer Branding Excellence Awards 2014.
V część – ceremonia wręczenia nagród dla najlepszych pracodawców badania Polish trendence Graduate Barometer 2014.

Podczas konferencji wręczone zostaną nagrody Employer Branding Excellence Awards 2014.
Drugim, równie ważnym wydarzeniem będzie ogłoszenie wyników Polish trendence Graduate Barometer 2014 oraz wręczenie statuetek dla najlepszych pracodawców.


08.30 – 09.00

Rejestracja gości

09.00 – 10.30

Sesja warsztatowa z Marianą Rajic (trendence Institut): Najnowsze osiągnięcia, badania, trendy i najlepsze praktyki employer brandingowe.

10.30 – 11.00

Prezentacja Raportu Employer Branding w Polsce 2014
Prowadzący: Anna Macnar, partner zarządzający HRM Institute

11.00 – 11.15

przerwa kawowa i networking

11.15 – 11.45

Personal branding. Sztuka kształtowania wizerunku osobistego i jej znaczenie dla marki pracodawcy.

11.45 – 12.15

Strategiczny rozwój wewnętrznej marki pracodawcy. Innowacyjne metody wspierające rozwój pracowników.
Prowadzący: Urszula Gąsior, Partner Zarządzający, EY Academy of Business

12.15 – 13.15

Prezentacja wyników badania Polish trendence Graduate Barometer 2014.
Gala wręczenia nagród dla zwycięzców rankingu Polish trendence Graduate Barometer 2014.

Prowadzący: Trendence Institut

13.15 – 13.45

lunch i networking

13.45 – 14.30

Najnowsze technologie i narzędzia wykorzystywane w procesie kształtowania marki pracodawcy. Social, mobile, grywalizacja i nie tylko…

14.30 – 15.15

Trendy kulturowe vs. Kultura organizacyjna vs. Employer branding.

15.15 – 15.45

Unikalna marka pracodawcy opiera się na emocjach.

15.45 – 16.00

przerwa kawowa i networking

16.00 – 16.30

Ceremonia wręczenia nagród: Employer Branding Excellence Awards 2014
Prowadzący: HRM Institute

 

 

Szczegóły wydarzenia

  • Termin: 27.05.2014 - 27.05.2014
  • Godzina: 09:00 - 17:00
  • Dz. tyg.: wt. - wt.
  • Czas trwania: 1 dzień
  • Adres: al. Armii Ludowej 26, Warszawa
  • Miejsce: Centrum Konferencyjne EY Academy of Business
  • Wstęp: płatny

Strona WWW

Strona www: Zobacz

Podziel się ze znajomymi:

f T g l

Wykorzystujemy pliki cookies.