Stowarzyszenie Interim Managers (SIM) – pierwsza w Polsce organizacja skupiająca interim managerów, organizator cyklu 10 ogólnopolskich konferencji - zaprasza na drugą część spotkań poświęconych nowoczesnym rozwiązaniom biznesowym dla firm i menedżerów - już w marcu 2015 r. Wydarzenie jest kontynuacją konferencji, które odbyły się w pięciu największych wojewódzkich miastach w Polsce, w ubiegłym roku. Bezpłatne konferencje pod hasłem „Interim Management – innowacyjne rozwiązanie dla firmy i menedżera” zapraszają przedstawicieli biznesu od 3 do 20 marca 2015r. do Gdańska, Torunia, Łodzi, Rzeszowa, Krakowa i Białegostoku. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Konferencje „Interim Management – innowacyjne rozwiązanie dla firmy i menedżera” poświęcone są nowoczesnym rozwiązaniom interwencji biznesowej, które skutecznie wspierają budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Celem spotkań, skierowanych do przedstawicieli najwyższej kadry menedżerskiej jest przybliżenie pracy interim managera, ze szczególnym uwzględnieniem korzyści płynących z jego zatrudnienia.
Program merytoryczny wydarzeń oparty jest o studia przypadków zrealizowanych projektów interimowych, doświadczenia samych interim managerów, a także osób ich zatrudniających. Dzięki takiej strukturze prelekcje są nie tylko samym wykładem, ale praktycznym odzwierciedleniem pracy każdego menedżera. Punktem kulminacyjnym wydarzeń będą debaty eksperckie, w których udział wezmą osoby zatrudniające interim managerów. Dzięki takiemu przebiegowi spotkania, uczestnicy dowiedzą się, dlaczego interim management ma szanse powodzenia w sektorze publicznym, spółkach Skarbu Państwa, korporacjach czy firmach rodzinnych. Ponadto, nie zabraknie także wymiany podglądów na linii zarząd – interim manager.