HR Future Trends

konferencja hybrydowa -

Opis wydarzenia

tagi:

Miała być w marcu, ale covid uziemił nas wówczas na dobre. Jesienią wracamy w wersji hybrydowej - już 21 października br., w warszawskim centrum konferencyjnym Szawa oraz jednocześnie online, odbędzie się „HR Future Trends” - wydarzenie, organizowane przez lidera branży szkoleniowej Langas Group, skierowane jest do osób zawodowo związanych z HR oraz ekspertów HR-Tech. Przyszłość już nadeszła, spójrzmy w nią wspólnie!

To jest przełomowy rok dla HR - zarówno z powodu pandemii jak i zmian technologicznych, które trwale zmieniły model pracy w bardzo wielu branżach. Podczas konferencji hybrydowej porozmawiamy o tym w jaki sposób technologie wspierają zmiany, które pandemia nieco przyśpieszyła – home office, zespoły rozproszone, zmiana zestawu kompetencji na różnych stanowiskach, zmiana modelu pracy i związanych z tym kompetencji interpersonalnych….

Zmiana dzieje się już teraz: od koncepcji „najważniejszy jest klient” przechodzimy do „najważniejszy jest pracownik”, który następnie staje się „klientem”. Jednocześnie technologia pozwala już na odchudzenie procesów o coraz więcej elementów nadających się do automatyzacji, a więc uwalnia się wielki potencjał siły roboczej. Ta zmiana dokonuje się między innymi poprzez technologię i z jej powodu. W ciągu ostatnich 20 lat niemal 70% największych firm z listy Fortune 500 przeszło tę drogę. Reszta już nią podąża.

Podczas konferencji „HR Future Trends” uczestnicy poznają doświadczenia największych korporacji, takich jak Randstad, mBank czy T-Mobile i Wojas oraz współpracujących z nimi integratorów technologicznych we wdrażaniu innowacji w obszarze people operations.

– Na czym polega zmiana? Szukamy osób bardzo samodzielnych, umiejących korzystać z technologii w taki sposób aby ich praca nie zależała za bardzo od pracy innych, a jedynie od dostępu do informacji. Szukamy osób szybko adaptujących się do zmieniających się warunków. Co więcej, osób które potrafią kreować zmianę, są innowacyjne i szukają rozwiązań. Szukamy osób dociekliwych, które zbierają informacje samodzielnie i wyczerpująco, a w razie ich niedostatku potrafią funkcjonować i podejmować decyzje.

Kadra managerska przeszła weryfikację w covidzie tak od strony managerskiej jak „ludzkiej”. Okazuje się, że nie sprawdzają się managerowie z wysoką potrzebą kontrolowania pracowników, nie potrafiący zaufać czy zbudować „team spirit”. Kolejną kompetencją jest umiejętność współpracy i wsparcia innych. Pomaganie stało się konieczne. Sądzę, że w zarządzaniu nastąpiło pewne zmiękczenie sztywnych ram. Jesteśmy bardziej otwarci, pomocni i wyrozumiali. Łączy nas cel, przetrwanie, a różnice przestają mieć takie znaczenie jak miały.

Wszyscy też musieliśmy nauczyć się technologii. Jedni w mniejszym, inni w większym stopniu. To konieczne. Obsługa videospotkań jest już codziennością każdego. I to nie tylko w życiu zawodowym. Dodatkowo sądzę, że zaszła trwała zmiana w uczeniu się – elearning wypiera szkolenia. Czy to będą zmiany trwałe to ocenimy za jakiś czas. Ale tacy jak przed covidem nie będziemy 🙂 – mówi Łukasz Radzikowski, uczestnik konferencji, od 18 lat związany zawodowo z HR i rekrutacją, który na „HR Future Trends” będzie rozmawiał z Elwirą Pyk – Dyrektorem Studiów Podyplomowych Business Process Automation (RPA) na Akademii Leona Koźmińskiego, na temat wartości i technologie w (post)covidowym zarządzaniu.

Konferencja będzie okazją do wymiany doświadczeń i czerpania wiedzy od tych ekspertów, którzy rewolucję technologiczną już przeszli, a obecnie mierzą się z wyzwaniami „nowej normalności” bogatsi o te doświadczenia.

„HR Future Trends” to jedyna konferencja w Polsce tak kompleksowo wyczerpująca zagadnienie rewolucji technologicznej, zmieniającej funkcjonowanie działów HR. Oprócz zarządzania w czasach „nowej normalności” podczas wydarzenia zostaną poruszone m.in. takie tematy jak planowane zmiany prawa pracy, boty w HR i procesach rekrutacji, czy świat HRu w chmurze – mówi Jarosław Petz, współorganizator konferencji z Langas Group.

Pełna agenda konferencji znajduje się pod linkiem https://langas.pl/szkolenie/forum-hr-future-trends/, tam też do 7 października można zapisać się w cenie early birds.

 

Program

Program

9.00    OFICJALNE OTWARCIE KONFERENCJI

9.15 – 9.45    Pracownik post-covidowy – pracownik cyfrowy. Technologia RPA: szansa czy zagrożenie na rynku pracy?

Robotyzacja back office znajduje zastosowanie w każdej branży oraz w każdego rodzaju firmie w obszarze, gdzie ludzie pracują przy komputerach. Roboty z powodzeniem są już wykorzystywane zarówno w korporacjach jak i mikro firmach.

O przyszłości pracownika w świecie robotów i rozwijającej się technologii RPA porozmawiają:

Piotr Kaczmarek, Business Development Director, Pirxon S.A
Andrzej Kubisiak, Ekspert ds. Rynku Pracy, Instytut Ekonomiczny

9.45    przerwa kawowa

10.00 – 10.30 Oswoić hybrydę: jak robić skuteczny HR, gdy wszystko się zmienia?

  • wyzwania pracodawców związane z modelem hybrydowym
  • narzędzia, procesy, ludzie – jak usprawniać wszystko i nie zwariować?
  • nowe wyzwanie firm: zdalny onboarding
  • grywalizacja w cyklu życia pracownika
  • case studies T-Mobile, InPost, Wojas

Jacek Krajewski, Business Development Manager, Gamfi

10.30    przerwa kawowa

10:40 – 11.10   Digitalizacja rozwoju – jak sprawnie uwolnić potencjał pracowników. Ścieżki rozwoju to nie wszystko.

  • „Wysokie potencjały” kontra najlepsi: jak identyfikować, oceniać i rozwijać pracowników o najwyższym potencjale?
  • W idealnym świecie każdy pracownik w Twojej organizacji byłby skuteczny, ale to jest niemożliwe. Dlaczego?
  • Jak brak oceny wydajności pracownika w stosunku do jego potencjału staje się realnym problemem biznesowym?

 11.10    przerwa kawowa

 11.20 – 11.50  HR w transformacji cyfrowej organizacji – inspirator, partner czy „hamulcowy”?

  • Trendy związane z kompetencjami przyszłości
  • Rola HR w transformacji cyfrowej – reskilling/upskilling
  • Współpraca człowiek – asystent cyfrowy.

Elwira Pyk, Director of Business Process Automation (RPA) Postgraduate Studies, Akademia Leona Koźmińskiego

11.50   przerwa kawowa

12.00 – 12.30  Kompetencje, wartości i technologie w (post)covidowym zarządzaniu

  • Przesunięcie wartości i kompetencji:
  • Wymiana poszukiwanych kompetencji

 Łukasz Radzikowski, Ekspert ds. rekrutacji i zarządzania talentami

12.30  przerwa kawowa

12.40 – 13.10  Analityka wchodzi do HR – data analitics wspiera działy personalne

  • Czy analityka HR to moda czy konieczność?
  • Kontrowersje wokół analizy danych w działach HR – czy jesteśmy gotowi, żeby z nich korzystać?
  • Jak dane analityczne umożliwiają menedżerom zasobów ludzkich podejmowanie świadomych decyzji związanych z cyklem życia pracowników?
  • Czy firma może przeprowadzać analitykę HR na własną rękę?

Karol Wolski, Change and Development Manager, Grupa Fideltronik

13.10  lunch 

13.40 – 14.20   Najbliższe (i te nieco odleglejsze) zmiany w prawie pracy

  • Planowane zmiany do końca 2020 roku
  • Najważniejsze „szare strefy” prawa regulującego zatrudnienie w firmach post-covidowych
  • Kultura compliancea prawo pracy w obszarze zatrudnienia, prawotwórcza rola orzecznictwa i dobre standardy
  • Planowane kierunki zmian 2021

mec. Monika Drab-Grotowska, wspólnik w kancelarii DJA-Legal

14.20    przerwa kawowa

14.30 – 15.00       panel ekspercki: Zmiany w HR – co przeminie, a co zostanie na dłużej?

Uczestniczki panelu, Anna Kaczmarzyk z mBanku i Ewa Wawszczak z Randstad, będą rozmawiać z uczestnikami Forum HR Future Trends na temat zmian trendów i ich trwałości w swoich obszarach doświadczeń, na podstawie dwóch studiów bardzo ciekawych przypadków:

Zarządzanie organizacją w dobie kryzysu, a motywacja pracowników. Case study na przykładzie mBanku.

  • Jakie zmiany przyniósł rok 2020? Co się zmieniło w podejściu do zarządzania wynagrodzeniami?
  • Jakie działania podjęliśmy aby przetrwać i złagodzić kryzys?
  • Pracownik w organizacji dotkniętej kryzysem – jakie są jego obawy? czego potrzebuje? jak zachować zmotywowany i zaangażowany personel?

 Great Conversation, czyli dlaczego warto zmienić podejście do feedbacku aby utrzymać zaangażowanie pracownika? Case study na przykładzie Randstad

  • Jak nowe warunki pracy 2020 r. wpłynęły na rolę feed backu w organizacji?
  • Jak Great Conversations,  czyli ciągłe, nastawione na rozwój rozmowy z pracownikiem wpływają na jego zaangażowanie i efektywność?
  • W jaki sposób systematyczna i transparentna informacja od pracownika o firmie pomaga budować kulturę feedbacku?
  • Jakie narzędzia mogą wspierać informację zwrotną w dobie pracy zdalnej?

Anna Kaczmarzyk, ekspert ds. systemów wynagradzania, mBank
Ewa Wawszczak, General HR Manager, Randstad

 

16.00    ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

 

Szczegóły wydarzenia

  • Termin: 21.10.2020 - 21.10.2020
  • Dz. tyg.: śr. - śr.
  • Czas trwania: 1 dzień
  • Adres: ul. Jutrzenki 137, Warszawa/online
  • Miejsce: centrum multimedialne Szawa
  • Wstęp: płatny

Strona WWW

Strona www: Zobacz

Podziel się ze znajomymi:

f T g l

Wykorzystujemy pliki cookies.