Data publikacji ogłoszenia: 23.05.2017
Nr Referencyjny: MSA/050/AKU
- Miejsce pracy: Łódź
- Rodzaj pracy: inna
Zadania:
Zadania:
- Działania jako pierwsza linia kontaktów dla klientów w celu konsultowania się i wspierania ich w sprawach związanych z HR
- Dostarczanie usług transakcyjnych HR w określonym obszarze - administrowanie personelem, zarządzanie czasem i wynagrodzeniem
- Aktualizowanie i prowadzenie rejestrów pracowników zgodnie z przepisami
- Zapewnienie skutecznej obsługi klienta przez telefon lub e-mail dotyczącej spraw związanych z HR
- Dokonywanie sprawdzenia dokumentacji przychodzącej i wychodzącej oraz przestrzeganie ustalonych zasad i procedur
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub doświadczenie zawodowe
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - w piśmie i mowie oraz dobry angielski
- Dobra znajomość MS Office (Outlook, Excel, Word)
- Zdolność do pracy w zespole wielokulturowym
- Praktyczna znajomość SAP HR - mile widziana
- Zorientowanie na klienta i cel
- Dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Doświadczenie w outsourcingu - mile widziane
Oferujemy:
- Realne możliwości rozwoju
- Pracę w międzynarodowej firmie
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
- Miłą atmosferę w pracy
- Umowę o pracę tymczasową z możliwością przejęcia bezpośrednio przez pracodawcę po kilku miesiącach pracy
- Możliwość skorzystania z pakietu benefitów ManpowerPremium (karta Multisport, Medicover, ubezpieczenie grupowe)