Krzysztof Winnik
Mówca inspiracyjny, trener kompetencji cyfrowych i marketingu internetowego
Mówca inspiracyjny, trener kompetencji cyfrowych i marketingu internetowego
cała Polska
Związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od ponad dekady. Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.
Aktualnie niezależny konsultant w Winnik Consulting i parter w agencji Faster&Better. Wcześniej współtworzył grupę marketingu zintegrowanego NuOrder Group, kierował agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA, był dyrektorem rozwoju w grupie OS3.
Doradza międzynordowym korporacjom w Polsce i na rynkach zagranicznych. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne w zakresie strategii marki i komunikacji w mediach cyfrowych. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Łazarskiego i AGH.
Jako trener trenerów IAB Polska współtworzy program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ - Digital Marketing Qualification.
Z wykształcenia ekonomista, dziennikarz i PRowiec (Akademia Ekonomiczna w Poznaniu).
Wykładowca na AGH (studia podyplomowe Social Media i Content Marketing) oraz na Uniwersytecie Łazarskiego (studia podyplomowe eMarketing)
Wybrani klienci:
Adamed, Alior Bank, Bayer, Datev, Getin Noble Bank, GSK, Orange, Play, Roche, Sanofi
Wybrane konferencje z udziałem Krzysztofa Winnika, jako key-note speakera:
- eMarketing Day
- Forum IAB
- Forum marketing zintegrowanego
- Kids & Family day
- Kongres online marketingu
- Pharma marketing day
- Skuteczny marketing farmaceutyczny