Prowadzenie i projektowanie szkoleń miękkich z zakresu szeroko pojętej sprzedaży i obsługi klienta
Jerzy Czajkowski
Trener freelancer
Trener freelancer
Prowadzenie i projektowanie szkoleń miękkich z zakresu szeroko pojętej sprzedaży i obsługi klienta
cała Polska
Doświadczenie trenerskie:
• Szkolenia wewnętrzne dla pracowników Działu Sprzedaży Salonu marki KIA (InterAuto) z zakresu m.in. obsługi klienta, prezentacji produktu, skutecznego prowadzenia procesu sprzedaży
• Szkolenie z technik sprzedaży dla pracowników salonu Forda przy współpracy z Otawa Group (4 h)
• Szkolenie z zakresu Profesjonalnej Obsługi Klienta dla pracowników firmy SNS Security na zlecenie AP Edukacja Sp. z o.o. Centrum Szkolenia w Krakowie (16 h)
• Cykl szkoleń dla pracowników działu sprzedaży Przedsiębiorstwa Budowlanego El-Bud w Sanoku z zakresu obsługi klienta, prezentacji produktu, technik sprzedaży, asertywności (32 h)
• Szkolenie z zakresu obsługi klienta i technik sprzedaży dla pracowników działu sprzedaży i obsługi klienta stacji benzynowych stacji Grosar Sp. z o.o.
Doświadczenie kierownicze:
• Organizacja pracy salonu samochodowego
• Realizacja planów sprzedażowych i raportowanie wyników sprzedaży
• Zarządzenie własnym magazynem samochodów, zamówieniami samochodów
• Szczegółowa analiza i kontrola dokumentacji finansowej i sprzedażowej
• Rekrutacja pracowników do działu sprzedaży
• Dbałość o wysoki poziom zadowolenie klienta
• Organizacja pracy pracowników działu sprzedaży
• Motywowanie pracowników działu sprzedaży
• Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu m.in.: obsługi klienta, prezentacji produktu, skutecznego prowadzenia procesu sprzedaży
• Utrzymywanie standardów jakościowych SCI (jakość salonu i standardów obsługi klienta)
• Analiza wyników programu tajemniczy klient i poziomu zadowolenia klienta (DCSI) w celu podniesienia jakości obsługi klienta
• Analiza problemów pracy działu sprzedaży oraz tworzenie i realizacja planów naprawczych w tym zakresie
• Przygotowywanie ekspozycji tematycznych dotyczących promocji samochodów oraz prowadzenie akcji marketingowych w tym obszarze
• Analiza rynku i działań konkurencji
Doświadczenie handlowe:
• Kompleksowa obsługa klienta
• Prezentacja produktów: samochodów, akcesoriów, usług finansowych (kredyt, leasing)
• Negocjacje cenowe z firmami i osobami fizycznymi
• Rozliczanie szkód powstałych podczas transportu nowych samochodów do punktu dealerskiego
• Reprezentowanie firmy w postępowaniach przetargowych na dostawę samochodów
09.2013 – 12.2013 Szkoła Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego
Profesjonalny Trener / studia podyplomowe Projektowanie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności miękkich
2009 – 2010 Politechnika Krakowska Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy / studia podyplomowe
2007 – 2008 Uniwersytet Jagielloński Zarządzanie Funduszami i Projektami Unii Europejskiej / studia podyplomowe
2004 – 2006 Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Kierunek: Ekonomia /studia magisterskie
2001 – 2004 Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Kierunek: Administracja / studia licencjackie
Kursy i szkolenia:
• Międzynarodowy certyfikat Master – dla kierowników sprzedaży sieci dealerskiej KIA
• Cykl szkoleń pracowników działu handlowego marki KIA – poziom Expert
• Cykl szkoleń dla konsultantów sprzedaży marki Opel i Chevrolet – złoty poziom
• Podstawowy kurs pedagogiczny (Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszko)
Umiejętności:
• Język angielski – biegle (certyfikat TELC)
• Język niemiecki – komunikatywnie
• Znajomość programów DMS (systemy zarządzania stacją dealerską – Autostacja, eCars), CRM (AutoTeam)
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera: środowisko Windows, Microsoft Office
• Prawo jazdy kat. B (polskie i amerykańskie)
• Zdolności analityczne
• Umiejętności interpersonalne
• Zarządzanie zespołem
• Komunikatywność