Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: kompetencji menedżerskich, profesjonalnej obsługi klienta, kompetencji osobistych i społecznych, komunikacji kryzysowej, kreowania wizerunku, wystąpień publicznych, kompetencji trenerskich oraz w szkoleniach antymobbingowych. Wielokrotnie brała udział w opracowywaniu oraz wdrażaniu wewnętrznych procedur antymobbingowych na zlecenie firm i instytucji.
Pełniła także rolę doradcy w sprawach związanych z zarządzaniem ludźmi oraz rozwiązywaniem problemów w organizacjach. Prowadzi również indywidualne sesje coachingowe oraz coachingi grupowe.
Współpracowała jako ekspert merytoryczny przy opracowywaniu strategii przeciwdziałania bezrobociu w województwie podkarpackim oraz przy projektach wykorzystujących innowacyjne narzędzia dydaktyczne (kursy e-learningowe, gry symulacyjne).
Od wielu lat współpracuje z wyższymi uczelniami (Uczelnia Techniczno-Handlowa im. H. Chodkowskiej w Warszawie, Politechnika Rzeszowska, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Wyższa Szkoła Zarządzania w Rzeszowie), prowadzi zajęcia na studiach I i II stopnia, studiach podyplomowych oraz MBA.
Wciąż rozwija się naukowo, jest autorką publikacji w polskich i zagranicznych periodykach naukowych. Łączy świat nauki i biznesu, jest wielką pasjonatką wykorzystania rzetelnej, empirycznie sprawdzonej wiedzy (evidence based) zarówno w szkoleniach, jak i w biznesie.