Strategia językowa w firmach i zwrot z inwestycji w szkolenia językowe

Warsztat -

Opis wydarzenia

tagi:

Lufthansa, Lenovo, Honda, Bridgestone, SAP, Air-Bus, Samsung, ABB – co łączy te firmy? Język. Wszystkie przyjęły język angielski jako lingua franca, bez względu na to, czy mają kapitał japoński, niemiecki czy francuski oraz skąd pochodzą prezesi tych globalnych marek. Język to kwestia strategiczna. Harvard Business Review mówi wręcz o strategii językowej firm. Musi być ona powiązana z systemem zarządzania talentami w organizacji, modelami kompetencyjnymi oraz wizją rozwoju na innych rynkach i, co za tym idzie, dotyczyć całej firmy.

Jaka jest strategię językowa Twojej firmy?

  • Czy wiesz, jak projektować i mierzyć zwrot z inwestycji w szkolenia językowe?
  • Czy twoja strategia rekrutacyjna jest powiązana ze strategią językową firmy?
  • Czy znasz i wykorzystujesz nowoczesne narzędzia zwiększające ROI ze szkoleń?

Podczas warsztatu dowiesz się jak:

  • projektować szkolenia językowe, by były efektywnym narzędziem strategii językowej firmy
  • mierzyć zwrot z inwestycji w szkolenia językowe
  • zweryfikować poziom biznesowych kompetencji językowych podczas rozmowy rekrutacyjnej?
  • elastyczne formuły mogą znacząco obniżyć koszty prowadzenia szkoleń in-company

Szczegóły wydarzenia

  • Termin: 07.07.2016 - 07.07.2016
  • Dz. tyg.: czw. - czw.
  • Czas trwania: 1 dzień
  • Adres: Przemysłowa 13, Kraków ILab
  • Miejsce: Kraków
  • Wstęp: Bezpłatny

Strona WWW

Strona www: Zobacz

Podziel się ze znajomymi:

f g l

Wykorzystujemy pliki cookies.