- Miejsce pracy: Kraków
- Rodzaj pracy: inna
Zadania:
Specjalista ds. Obsługi Pracowników
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należała obsługa pracowników i wspieranie ich potrzeb, kwestii urlopów, benefitów, zmian do kont pracowniczych, odpowiedzialność za dokumentację payroll, zaświadczenia bankowe/urzędowe/inne.
Do udziału w procesie zapraszamy osoby z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego (poziom C1) oraz doświadczeniem w pracy w dziale HR. Praktyka/ staż/ wykształcenie kierunkowe w zakresie Human Resources mile widziane.
Poszukujemy osoby otwartej, komunikatywnej, która preferuje pracę w zespole.
Oferujemy pracę w międzynarodowej, rozpoznawalnej na rynku firmie o ugruntowanej pozycji oraz atrakcyjne wynagrodzenie.
Oferta dotyczy pracy w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.