Data publikacji ogłoszenia: 26.01.2021
Nr Referencyjny: a0t4H00000sO0gGQAS
- Miejsce pracy: Poznań
- Rodzaj pracy: inna
Zadania:
Lokalizacja: zachodnia część aglomeracji poznańskiej.
Obowiązki:
- wsparcie w zarządzaniu procesem administracji kadrowej i płacowej zgodnie z przepisami prawa pracy,
- kontrola naliczania i sporządzanie listy płac, prawidłowości deklaracji podatkowych, dokumentów rozliczeniowych ZUS oraz i innych wymaganych dokumentów kadrowo-płacowych,
- kontakt z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, PFRON, GUS, PIP, PPK),
- doradztwo i wsparcie pracowników w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
- bieżąca kontrola zmian w przepisach,
- raportowanie działań do zarządu.
- doświadczenie w obszarze kadrowo-płacowym (min. 5 lat),
- praktyczna znajomość MS Excel,
- znajomość obsługi programu Płatnik, Symfonia,
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu co najmniej komunikatywnym,
- znajomość SAP mile widziana,
- znajomość składników listy płac i zasad ich rozliczania,
- dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, terminowość, skrupulatność, odpowiedzialność,
- znajomość przepisów prawa pracy.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o uznanej marce na rynku polskim i europejskim,
- narzędzia niezbędne do pracy,
- atrakcyjne warunki finansowe,
- benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, pakiet Multisport, fundusz socjalny, finansowanie posiłków),
- szkolenia pracownicze.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder Benefit Sp. z o.o., nr cert. 136.