Data publikacji ogłoszenia: 02.02.2018
Nr Referencyjny: SDHR/037/PZA
- Miejsce pracy: Szczecin
- Rodzaj pracy: inna
Zadania:
Poznaj branżę HR i pracuj ZDALNIE z każdego miejsca w Polsce!
Zadania:
- Odbieranie zapytań od klientów niemieckojęzycznych za pośrednictwem telefonu, e-maila lub czatu
- Odpowiadanie na zapytania pracowników na tematy kadrowo-płacowe
- Identyfikacja i uzupełnienie luk w dokumentacji
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego na poziomie min. C1
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub HR
- Bardzo dobra znajomość programów: Excel, Word, PowerPoint, Outlook
- Chęć pracy w międzynarodowym zespole
- Dyspozycyjności do podjęcia pracy od zaraz
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet szkoleń wdrażających
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Pracę w systemie home office
- Pracę na pełen etat w oparciu o Umowę o Pracę
- Stały kontakt z językiem niemieckim
- Pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie)
Prosimy o przesłanie CV w języku angielskim.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"