Data publikacji ogłoszenia: 06.06.2018
Nr Referencyjny:
- Miejsce pracy: Zielona Góra
- Rodzaj pracy: inna
Zadania:
Zadania:
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców
- sporządzanie list płac ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych
- prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
- prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku od osób fizycznych
- wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowo-płacowym
- sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, GUS, PFRON
- kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych i do zasiłków rehabilitacyjnych
- sporządzanie raportów, analiz i symulacji kadrowo-płacowych
- współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi
Wymagania:
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w samodzielnym naliczaniu płac i prowadzeniu kadr pracowników
- praktyczna znajomość zagadnień prawa pracy, przepisów ZUS, PDOF, ZFŚS
- praktyczna znajomość systemów kadrowo-płacowych, Płatnik i Excel
- samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy i samodyscyplina
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju osobistego i zawodowego poprzez dostęp do pakietu szkoleń
- pracę w zespole nastawionym na współpracę