Cześć! Jesteśmy Foreign Personnel Service Sp. Z o.o. – wiodąca polska agencja rekrutacyjna, specjalizująca się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy i Azji. Naszymi Klientami są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym. Obecnie do Naszego zespołu poszukujemy uwielbiającej kontakt z ludźmi osoby na stanowisko Rekrutera. Potrafisz myśleć nieszablonowo? Jesteś osobą nastawioną na sukces? Lubisz rozmawiać z ludźmi i czerpiesz z tego satysfakcję? Szukamy właśnie Ciebie! REKRUTER / PRACOWNIK BIUROWY Miejsce pracy: Poznań, ul. Gwarna

Rekruter / Pracownik biurowy

Data publikacji ogłoszenia: 06.09.2022
Nr Referencyjny: 06/09/2022
  • Miejsce pracy: Poznań
  • Rodzaj pracy: stała

Zadania:

TWOJE ZADANIA NA TYM STANOWISKU: • Umieszczanie ogłoszeń o pracę, • Selekcja napływających aplikacji, • Aktywne poszukiwanie kandydatów poprzez social-media, • Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami ubiegającymi się o pracę za granicą (przez telefon oraz w biurze), • Wsparcie działu w bieżących zadaniach.

Wymagamy:

APLIKUJ, JEŚLI: • Posiadasz wykształcenie średnie, • Uwielbiasz kontakt z ludźmi, a do tego jesteś osobą konkretną i bezkonfliktową, • Płynnie posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie, • Jesteś nastawiony na długoterminową współpracę w ambitnym zespole oraz dążysz do osiągnięcia sukcesu, • Masz pozytywne nastawienie, energię, niekonwencjonalność i rzetelność w działaniu. • Potrafisz pracować pod presją czasu w systemie zadaniowym oraz współpracować w grupie. Mile widziane: • Doświadczenie w branży: rekrutacja, sprzedaż usług finansowych, ubezpieczenia itp.

Oferujemy:

OFEROWANE KORZYŚCI: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontakt B2B, • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjny system prowizyjny, • Pracę stacjonarną w nowo otwartym biurze w Poznaniu przy ul. Gwarnej (po okresie próbnym jeden dzień pracy zdalnej), • Pracując z nami sam dbasz o swój work-life balance, gdyż oferujemy elastyczne godziny pracy w systemie zadaniowym, • Różnorodne benefity tj. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, • Spotkania i imprezy firmowe w całej Polsce, • Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon, • Możliwość aktywnego rozwoju poprzez udział w szkoleniach i targach oraz możliwość awansu na wyższe stanowisko, • Profesjonalne, bezstresowe wdrożenie w wykonywane obowiązki i codzienne wsparcie doświadczonego i optymistycznego zespołu.

Aplikuj

Newsletter

HR Wydarzenia

Data Temat Miasto
23.04 24.04 Kongres HR Spółek Giełdowych SEG Serock
06.06 07.06 XIX Krakowskie Forum Wynagrodzeń Kraków

Wykorzystujemy pliki cookies.