- Miejsce pracy: Łódź
- Rodzaj pracy: inna
Zadania:
Zadania:
• Koordynacja procesów i samodzielne prowadzenie rekrutacji i selekcji pracowników tymczasowych
• Współpraca i wsparcie kadry kierowniczej w zakresie prowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy tymczasowej
• Wsparcie operacyjne przy organizacji spotkań z kandydatami
• Prowadzenie niezbędnych statystyk i raportów z realizowanych procesów rekrutacji
• Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług pracy tymczasowej
• Przygotowywanie niezbędnych raportów, analiz, sprawozdań dotyczących stanu i poziomu zatrudnienia personelu tymczasowego
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe kierunkowe (zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia),
• Dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku bądź w realizacji projektów rekrutacji personelu tymczasowego
• Bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów o zatrudnianiu pracowników tymczasowych
• Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku
• Bardzo dobra znajomość programu Ms Excel - warunek konieczny
• Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
• Elastyczność w działaniu i chęć podejmowania inicjatywy
• Samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów
• Umiejętność pracy z ludźmi, otwartość oraz wysokie zdolności interpersonalne
• Prawo jazdy kategorii B
Oferujemy:
• Umowę o pracę na pełen etat
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe
• Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"