- Miejsce pracy: Sosnowiec
- Rodzaj pracy: inna
Zadania:
Dla naszego klienta, firmy z polskim kapitałem zlokalizowanej w Sosnowcu, poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty do spraw kadr i płac.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie naliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przygotowywanie raportów w zakresie płac na potrzeby klientów wewnętrznych oraz instytucji zewnętrznych. Zatrudniona osoba będzie również odpowiedzialna za sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia – umów o pracę, świadectw pracy, aneksów, wypowiedzeń, a także prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Od idealnego kandydata firma oczekuje znajomości przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych PIT, znajomość programów Excel, Word, Płatnik. Dodatkowym atutem będzie znajomość programu E-nova.
Zapraszamy do wysłania dokumentów. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami, którzy spełniają oczekiwania Klienta.