HR Administrator z językiem niemieckim

Data publikacji ogłoszenia: 17.11.2019
Nr Referencyjny:
  • Miejsce pracy: Poznań
  • Rodzaj pracy: inna

Zadania:

Dla amerykańskiej firmy z Shared Service Center w Poznaniu, poszukujemy obecnie osób na stanowisko HR Administrator z językiem niemieckim, które będą wspierać niemieckich pracowników firmy.

Zadania:

  • Przetwarzanie danych osobowych pracowników firmy w systemach HR
  • Przygotowywanie dokumentów prawnych
  • Odpowiadanie na zapytania niemieckojęzycznych pracowników
  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z innymi jednostkami firmy
  • Wsparcie w codziennych obowiązkach biurowych

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Znajomość języka niemieckiego – poziom B2/C1
  • Znajomość języka angielskiego – poziom B1/B2
  • Doświadczenie w pracy na programie SAP będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Wysokie zdolności organizacyjne i interpersonalne

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Praca w komfortowym, nowoczesnym biurze
  • Pakiet benefitów, m.in. lekcje językowe, karta lunchowa, dofinansowanie do karty Multisport
  • Możliwość pracy w trybie Home Office raz w tygodniu
  • Okazja do rozwijania swoich umiejętności językowych przy codziennym kontakcie z niemieckojęzycznymi pracownikami

Aplikuj

Newsletter

HR Wydarzenia

Data Temat Miasto
10.04 11.04 Kongres HR Katowice
06.06 07.06 XIX Krakowskie Forum Wynagrodzeń Kraków

Wykorzystujemy pliki cookies.