HR Administrator z j. niemieckim/francuskim

Data publikacji ogłoszenia: 16.02.2018
Nr Referencyjny: HRA/077/MKO
  • Miejsce pracy: Wrocław
  • Rodzaj pracy: inna

Zadania:

Zadania:

  • Zarządzanie administracją kadrową pracowników
  • Przygotowywanie i ewidencja dokumentacji pracowniczej (umowy, zaświadczenia, wnioski urlopowe, itp.)
  • Zarządzanie benefitami
  • Wsparcie w rozwiązywaniu bieżących problemów pracowniczych
  • Współpraca z innymi działami organizacji
  • Praca zgodna z obowiązującymi standardami dotyczącymi ochrony danych osobowych

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta lub HR
  • Znajomość języka niemieckiego lub francuskiego na poziomie min. B1 oraz komunikatywny angielski
  • Mile widziane wyksztalcenie wyższe w kierunku Zarządzanie / Ekonomia / Rachunkowość / Filologia i pokrewne
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Dobra organizacja pracy, proaktywne podejście i motywacja do świadczenia profesjonalnych usług
  • Gotowość do uczenia się
  • Mile widziana znajomość systemu SAP

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej organizacji, będącej liderem w swojej branży
  • Nowoczesne biuro w samym centrum miasta
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych, w tym karta sportowa, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, program wellnes&spa
  • Dodatkowo: świeże owoce, kanapki, soki, szeroki program szkoleń, grupy sportowe, artystyczne i wolontariackie
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Newsletter

HR Wydarzenia

Data Temat Miasto
10.04 11.04 Kongres HR Katowice
06.06 07.06 XIX Krakowskie Forum Wynagrodzeń Kraków

Wykorzystujemy pliki cookies.