Data publikacji ogłoszenia: 16.02.2018
Nr Referencyjny: HRA/077/MKO
- Miejsce pracy: Wrocław
- Rodzaj pracy: inna
Zadania:
Zadania:
- Zarządzanie administracją kadrową pracowników
- Przygotowywanie i ewidencja dokumentacji pracowniczej (umowy, zaświadczenia, wnioski urlopowe, itp.)
- Zarządzanie benefitami
- Wsparcie w rozwiązywaniu bieżących problemów pracowniczych
- Współpraca z innymi działami organizacji
- Praca zgodna z obowiązującymi standardami dotyczącymi ochrony danych osobowych
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta lub HR
- Znajomość języka niemieckiego lub francuskiego na poziomie min. B1 oraz komunikatywny angielski
- Mile widziane wyksztalcenie wyższe w kierunku Zarządzanie / Ekonomia / Rachunkowość / Filologia i pokrewne
- Znajomość pakietu MS Office
- Dobra organizacja pracy, proaktywne podejście i motywacja do świadczenia profesjonalnych usług
- Gotowość do uczenia się
- Mile widziana znajomość systemu SAP
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej organizacji, będącej liderem w swojej branży
- Nowoczesne biuro w samym centrum miasta
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych, w tym karta sportowa, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, program wellnes&spa
- Dodatkowo: świeże owoce, kanapki, soki, szeroki program szkoleń, grupy sportowe, artystyczne i wolontariackie