- Miejsce pracy: Gdańsk
- Rodzaj pracy: inna
Zadania:
Opis stanowiska:
• prawidłowe wprowadzanie danych dla każdego zamówienia dla zapewnienie prawidłowych dostaw i faktur
• rejestracja i rozpatrywanie skarg dotyczących transportu
• kontaktowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów komunikacyjnych dotyczących ich zamówień, potwierdzenia zamówień, informacji o wysyłce
• współpraca z działem logistyki
• zapewnianie wsparcia i rozwiązywania problemów
• pracuje w dziale Front Office, odpowiedzialny za współpracę z klientami z krajów skandynawskich.
• procesowanie zamówień
• kontakt telefoniczny i mailowy z klientem
• obsługa reklamacji
Wymagania:
• biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego
• doświadczenie w zarządzaniu zleceniami oraz obsłudze klienta mile widziane
• dobra praktyczna znajomość narzędzi MS Office
• bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
Oferujemy:
• możliwość codziennej pracy z językiem obcym
• przyjazna atmosfera pracy
• możliwość nawiązania stałej współpracy
• konkurencyjne wynagrodzenie +atrakcyjny pakiet benefitów
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"