Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Data publikacji ogłoszenia: 02.06.2017
Nr Referencyjny: SON/037/PZA
  • Miejsce pracy: Gdańsk
  • Rodzaj pracy: inna

Zadania:

Opis stanowiska:

• prawidłowe wprowadzanie danych dla każdego zamówienia dla zapewnienie prawidłowych dostaw i faktur

• rejestracja i rozpatrywanie skarg dotyczących transportu

• kontaktowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów komunikacyjnych dotyczących ich zamówień, potwierdzenia zamówień, informacji o wysyłce

• współpraca z działem logistyki

• zapewnianie wsparcia i rozwiązywania problemów

• pracuje w dziale Front Office, odpowiedzialny za współpracę z klientami z krajów skandynawskich.

• procesowanie zamówień

• kontakt telefoniczny i mailowy z klientem

• obsługa reklamacji

Wymagania:

• biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego

• doświadczenie w zarządzaniu zleceniami oraz obsłudze klienta mile widziane

• dobra praktyczna znajomość narzędzi MS Office

• bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne

Oferujemy:

• możliwość codziennej pracy z językiem obcym

• przyjazna atmosfera pracy

• możliwość nawiązania stałej współpracy

• konkurencyjne wynagrodzenie +atrakcyjny pakiet benefitów

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Newsletter

HR Wydarzenia

Data Temat Miasto
23.04 24.04 Kongres HR Spółek Giełdowych SEG Serock
06.06 07.06 XIX Krakowskie Forum Wynagrodzeń Kraków

Wykorzystujemy pliki cookies.