- Miejsce pracy: Kłodzko
- Rodzaj pracy: inna
Zadania:
Obowiązki:
- rekrutacja i selekcja pracowników tymczasowych,
- terminowa oraz jakościowa realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne, średniego i niższego szczebla,
- opracowywanie planu realizacji projektu z zakresu pracy tymczasowej,
- tworzenie oraz wystawianie ogłoszeń o pracę,
- przeprowadzanie spotkań rekrutacyjnych z potencjalnymi kandydatami,
- przekazywanie informacji zwrotnych kandydatom,
- poszukiwanie i wdrażanie alternatywnych metod poszukiwania kandydatów oraz realizacji projektów rekrutacyjnych,
- budowanie oraz rozwijanie relacji z klientem,
- zarządzanie komunikacją między klientem a kandydatem,
- opracowywanie raportów podsumowujących realizacje projektów,
- rejestracja zgłoszeń reklamacyjnych i współpraca z przełożonym przy ich rozpatrywaniu,
- udzielanie informacji na temat dostępnych ofert pracy potencjalnym kandydatom,
- reprezentowanie Trenkwalder na rynku poprzez udział w targach i giełdach.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (min. licencjat),
- doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji i selekcji będzie dodatkowym atutem,
- prawo jazdy kat. B z praktyką,
- dobra znajomość komputera (MS Windows, MS Office) oraz urządzeń biurowych,
- wysoko rozwinięta komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność ustalania priorytetów,
- dokładność i rzetelność,
- samodzielność i zaangażowanie,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- umowę-zlecenie - okres próbny,
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16,
- możliwość udziału w ciekawych projektach,
- możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
- szeroki pakiet szkoleń wewnętrznych,
- atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z wynikami,
- oferta dotyczy pracy stałej.