Młodszy Specjalista ds. kadr i płac z j. francuskim

Data publikacji ogłoszenia: 09.06.2017
Nr Referencyjny: HRB/037/KMI
  • Miejsce pracy: Wrocław
  • Rodzaj pracy: inna

Zadania:

Zadania:

• Zarządzanie administracją kadrową pracowników,
• Przygotowanie dokumentacji kadrowej, umów, zaświadczeń dla pracowników,
• Ewidencjonowanie wniosków urlopowych i zwolnień lekarskich,
• Zarządzanie benefitami,
• Udzielanie odpowiedzi na pytania pracowników, pomoc w bieżących problemach,
• Współpraca z innymi działami zarówno w firmie, jak również po stronie Klienta,
• Praca zgodna z obowiązującymi standardami, polityką i procedurami w odniesieniu do ochrony danych osobowych.

Wymagania:

• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz francuskiego (min. B2),
• Wykształcenie kierunkowe lub doświadczenie na podobnym stanowisku,
• Wysoka dbałość o szczegóły w wykonywaniu zadań i terminowość,
• Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
• Umiejętność pracy wielozadaniowej,
• Zainteresowanie obszarem kadr mile widziane.

Oferujemy:

• Stabilne warunki zatrudnienia,
• Umowę o pracę na czas nieokreślony,
• Pracę w międzynarodowej organizacji w centrum miasta,
• Szkolenia wewnętrzne oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy,
• Pakiet socjalny (kartę Multisport, opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe),
• W pełni wyposażoną kuchnię (kawa, herbata, kanapki oraz owoce).

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Newsletter

HR Wydarzenia

Data Temat Miasto
10.04 11.04 Kongres HR Katowice
06.06 07.06 XIX Krakowskie Forum Wynagrodzeń Kraków

Wykorzystujemy pliki cookies.