- Miejsce pracy: Wrocław
- Rodzaj pracy: inna
Zadania:
Zadania:
• Zarządzanie administracją kadrową pracowników,
• Przygotowanie dokumentacji kadrowej, umów, zaświadczeń dla pracowników,
• Ewidencjonowanie wniosków urlopowych i zwolnień lekarskich,
• Zarządzanie benefitami,
• Udzielanie odpowiedzi na pytania pracowników, pomoc w bieżących problemach,
• Współpraca z innymi działami zarówno w firmie, jak również po stronie Klienta,
• Praca zgodna z obowiązującymi standardami, polityką i procedurami w odniesieniu do ochrony danych osobowych.
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz francuskiego (min. B2),
• Wykształcenie kierunkowe lub doświadczenie na podobnym stanowisku,
• Wysoka dbałość o szczegóły w wykonywaniu zadań i terminowość,
• Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
• Umiejętność pracy wielozadaniowej,
• Zainteresowanie obszarem kadr mile widziane.
Oferujemy:
• Stabilne warunki zatrudnienia,
• Umowę o pracę na czas nieokreślony,
• Pracę w międzynarodowej organizacji w centrum miasta,
• Szkolenia wewnętrzne oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy,
• Pakiet socjalny (kartę Multisport, opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe),
• W pełni wyposażoną kuchnię (kawa, herbata, kanapki oraz owoce).