Młodszy Specjalista ds. kadr i płac z j. francuskim

Data publikacji ogłoszenia: 14.06.2017
Nr Referencyjny: HRB/037/KMI
  • Miejsce pracy: Wrocław
  • Rodzaj pracy: inna

Zadania:

Zadania:

• Zarządzanie administracją kadrową pracowników,
• Przygotowanie dokumentacji kadrowej, umów, zaświadczeń dla pracowników,
• Ewidencjonowanie wniosków urlopowych i zwolnień lekarskich,
• Zarządzanie benefitami,
• Udzielanie odpowiedzi na pytania pracowników, pomoc w bieżących problemach,
• Współpraca z innymi działami zarówno w firmie, jak również po stronie Klienta,
• Praca zgodna z obowiązującymi standardami, polityką i procedurami w odniesieniu do ochrony danych osobowych.

Wymagania:

• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz francuskiego (min. B2),
• Wykształcenie kierunkowe lub doświadczenie na podobnym stanowisku,
• Wysoka dbałość o szczegóły w wykonywaniu zadań i terminowość,
• Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
• Umiejętność pracy wielozadaniowej,
• Zainteresowanie obszarem kadr mile widziane.

Oferujemy:

• Stabilne warunki zatrudnienia,
• Umowę o pracę na czas nieokreślony,
• Pracę w międzynarodowej organizacji w centrum miasta,
• Szkolenia wewnętrzne oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy,
• Pakiet socjalny (kartę Multisport, opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe),
• W pełni wyposażoną kuchnię (kawa, herbata, kanapki oraz owoce).

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Newsletter

HR Wydarzenia

Data Temat Miasto
23.04 24.04 Kongres HR Spółek Giełdowych SEG Serock
06.06 07.06 XIX Krakowskie Forum Wynagrodzeń Kraków

Wykorzystujemy pliki cookies.