Junior HR administrator z językiem francuskim

Data publikacji ogłoszenia: 30.05.2017
Nr Referencyjny: HR/WAW/0517
  • Miejsce pracy: Warszawa
  • Rodzaj pracy: inna

Zadania:

Obowiązki:
- wprowadzanie danych do systemu,
- kontakt z pracownikami, menadżerami oraz partnerami biznesowymi we Francji (telefoniczny oraz mailowy),
- przygotowywanie dokumentacji oraz umów dla zatrudnionych pracowników.

Wymagania:
- znajomość języka francuskiego na poziomie B2/C1 (warunek konieczny),
- chęci do pracy w międzynarodowym środowisku,
- komunikatywność oraz dobra organizacja czasu pracy będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość zdobycia doświadczenia w HR,
- szeroki wybór benefitów (karta sportowa, vouchery na posiłki, prywatną opiekę medyczną),
- pracę w międzynarodowym środowisku, w branży elektrotechnicznej,
- przyjazny zespół, który wspomoże stawianie pierwszych kroków w pracy na stanowisku konsultanta.
- oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Newsletter

HR Wydarzenia

Data Temat Miasto
23.04 24.04 Kongres HR Spółek Giełdowych SEG Serock
06.06 07.06 XIX Krakowskie Forum Wynagrodzeń Kraków

Wykorzystujemy pliki cookies.