Data publikacji ogłoszenia: 15.03.2017
Nr Referencyjny: HRA/049/NZL
- Miejsce pracy: Wrocław
- Rodzaj pracy: inna
Zadania:
Zadania:
- Zarządzanie administracją kadrową pracowników: kompletowanie dokumentów, weryfikacja poprawności wprowadzonych danych.
- Utrzymywanie stałego kontaktu z zewnętrzną firmą zajmującą się obsługą kadrową pracowników, przekazywanie dokumentów kadrowych.
- Koordynacja benefitami pracowniczymi; kontakt z firmami zewnętrznymi, rejestrowanie i wyrejestrowywanie zgłoszeń.
- Umawianie nowo zatrudnionych pracowników na wstępne i okresowe badania do lekarza medycyny pracy.
- Koordynacja szkoleń BHP.
- Udzielanie informacji zwrotnych na pytania Pracowników firmy związane z zatrudnieniem.
- Przygotowywanie raportów kadrowych na potrzeby wewnętrzne firmy.
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziana praca w centrum usług wspólnych.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - min. B2 - warunek konieczny.
- Dobra znajomość podstawowych zagadnień z prawa pracy.
- Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office w szczegóności excel.
- Wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie.
- Duża otwartość na wsparcie w bieżących kwestiach pracowniczych.
Oferta:
- Praca w międzynarodowej organizacji.
- Szkolenia wewnętrzne.
- Pakiet socjalny (multisport, opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe).
- Umowa na czas określony z możliwością zatrudnienia bezpośrednio u Klienta.
- Możliwość podjęcia zatrudnienia od zaraz.
- Praca w bardzo sympatycznym zespole.