HR Administrator z j. francuskim (m/k)

Data publikacji ogłoszenia: 27.02.2017
Nr Referencyjny: JO-421WR_106
  • Miejsce pracy:
  • Rodzaj pracy: inna

Zadania:

Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów.

Dla dużej międzynarodowej firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

HR Administrator z j. francuskim (m/k)

Miejsce pracy: Wrocław

Opis:

  • Codzienna współpraca i komunikacja z klientem wewnętrznym w językach obcych

  • Obsługa zapytań klientów wewnętrznych dotyczących kwestii kadrowych i płacowych

  • Wprowadzanie danych do systemu

  • Usprawnienia wewnętrznego procesu

  • Wspieranie działu HR

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe

  • Bardzo dobra znajomość j. francuskiego -  warunek konieczny

  • Znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację

  • Minimum 0,5 roku doświadczenia na podobnym stanowisku lub w customer service dla SSC/BPO

Oferujemy:

  • Profesjonalny program szkoleń

  • Cenne doświadczenie zawodowe w strukturach międzynarodowej korporacji

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

  • Bogaty pakiet świadczeń dodatkowych

  • Możliwość zawodowego rozwoju 

Zainteresowane osoby zapraszam do przesyłania CV wraz z nazwą stanowiska i numerem referencyjnym w tytule maila na adres: michal.jakubczyk@cpljobs.pl

Aplikuj

Newsletter

HR Wydarzenia

Data Temat Miasto
10.04 11.04 Kongres HR Katowice
06.06 07.06 XIX Krakowskie Forum Wynagrodzeń Kraków

Wykorzystujemy pliki cookies.