HR Administrator z j. europejskimi

Data publikacji ogłoszenia: 05.06.2017
Nr Referencyjny: HRC/049/NDQ
  • Miejsce pracy: Wrocław
  • Rodzaj pracy: inna

Zadania:

Zadania

  • Zarządzanie administracją kadrową Pracowników,
  • Przygotowanie dokumentów zatrudnieniowych, umów, zaświadczeń dla Pracowników,
  • Ewidencjonowanie wniosków urlopowych i zwolnień lekarskich,
  • Zarządzanie benefitami i flotą samochodową,
  • Udzielanie odpowiedzi na pytania Pracowników, pomoc w bieżących problemach,
  • Współpraca z innymi działami zarówno w firmie, jak również po stronie Klienta,
  • Praca zgodna z obowiązującymi standardami, polityką i procedurami w odniesieniu do ochrony danych osobowych.

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego (min. B2) oraz znajomość jednego z języków- włoski, niemiecki, francuski, lub czeski (min. B2)
  • Wykształcenie kierunkowe lub doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Zainteresowanie obszarem kadr mile widziane,
  • Wysoka dbałość o szczegóły w wykonywaniu zadań i terminowość,
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • Umiejętność pracy wielozadaniowej.

Oferta

  • Praca w międzynarodowej organizacji,
  • Szkolenia wewnętrzne,
  • Pakiet socjalny (Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
  • Umowa o pracę na czas określony
  • Wynagrodzenie około 4500 zł brutto
  • Praca od zaraz
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Aplikuj

Newsletter

HR Wydarzenia

Data Temat Miasto
10.04 11.04 Kongres HR Katowice
06.06 07.06 XIX Krakowskie Forum Wynagrodzeń Kraków

Wykorzystujemy pliki cookies.