- Miejsce pracy: Warszawa
- Rodzaj pracy: inna
Zadania:
Dla naszego Klienta, międzynarodowego Centrum Usług Wspólnych, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent ds. HR / Płac
Zadaniem osoby na tym stanowisku będzie wsparcie procesów payroll / administracji personalnej. Szczegółowe zadania na tym stanowisku będą obejmowały: rozliczanie czasu pracy, gromadzenie danych kadrowo-płacowych, obliczanie limitów urlopowych, zgłaszanie pracowników do programu benefitowego oraz sprawdzanie listy płac.
Poszukujemy osób z pierwszymi doświadczeniami w pracy biurowej (mile widziane staże w HR lub księgowości), posługujących się j. angielskim na poziomie zaawansowanym. Dodatkowym atutem będzie znajomość języka francuskiego. Poszukujemy skrupulatnych, komunikatywnych osób, chcących zdobyć doświadczenie w obszarze HR.
Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku, a przede wszystkim, możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia. Projekt dotyczy pracy na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy na stałe.