Personal Development and the Future of HR, 20 stycznia, Warszawa

Patronat medialny

Rozwój osobisty, przyszłość branży HR i wykorzystanie nowych technologii w zarządzaniu zasobami ludzkimi to tematy przewodnie styczniowego zjazdu Digital University „Personal Development and the Future of HR”, który odbędzie się 20 stycznia w Warszawie.

Roboty jak również IA nie płacą podatków, nie jeżdżą na wakacje, nie chorują. W ciągu 10‑20 lat zastąpią nawet 700 zawodów – jak przewidują oksfordzcy naukowcy. Przerażające? Niekoniecznie.

Rewolucja cyfrowa, innowacje oraz zmiany pokoleniowe rodzą nowe wyzwania dla liderów zarządzania kapitałem ludzkim w obszarze struktury i kultury organizacji. Jaki wpływ na rynek pracy mają pokolenia Millenialsów, Y i Z? Czy roboty i sztuczna inteligencja zdominują rynek pracy? Jakich kompetencji będzie potrzebował zarówno pracownik jak i lider w przeciągu kilku najbliższych lat? Jak będzie ewoluował rynek pracy?

Na te, jak również wiele innych pytań, odpowiedzi udzielą wybitni eksperci z kraju i zagranicy.

W trakcie wykładów oraz panelu uczestnicy spotkania dowiedzą się, jak się zmieniają trendy, jaka jest przyszłości rynku pracy, przyszłość rozwoju kompetencji pracowników, a także rozwoju osobistego, co innowacyjnego dzieje się w zakresie narzędzi wykorzystywanych do zarządzania zasobami ludzkimi wewnątrz organizacji, a także poznają wiele przykładów praktyk biznesowych. Poruszone zostaną również tematy dotyczące roli sztucznej inteligencji w planowaniu kariery, Big Data w HR czy rozwoju osobistego w obliczu nowych technologii.

Prof. Marcus F. Peschl z wydziału Cognitive Science and Philosophy of Science na Uniwersytecie Wiedeńskim opowie jak ważną i kluczową rolę w każdej organizacji odgrywają innowacje. O tym, że wraz z ich rozwojem, na przestrzeni najbliższych lat, będziemy zmuszeni do zdobycia nowych umiejętności, a także zmiany postaw, które pozwolą nam sprostać stawianym przed nami wyzwaniom, aby móc korzystać z szybko rozwijających się nowych technologii. Mają one bowiem ogromny wpływ na rozwój każdej organizacji. W tym kontekście otworzenie się na innowacje i nabycie umiejętności wyboru tej wartej wdrożenia staje się niezbędne dla przyszłego rozwoju organizacji, które chcą nadążać za zmianami na rynku.

Swój udział w wydarzeniu potwierdzili: Maciej Noga - Członek Zarządu i współzałożyciel Grupa Pracuj S.A. Abakar Saidov - Członek Zarządu i współzałożyciel Beamery Andrzej Borczyk – Dyrektor Personalny, Członek Zarządu, Grupa Żywiec dr. Magdalena Kaczmarek – Universytet SWPS Elżbieta Tomczuk – odpowiedzialna za strategię Employer Brandingu, PWC Piotr Grządziel – ekspert marketingu i Personal Brandingu

Nieodłącznym elementem każdego zjazdu Digital University jest panel dyskusyjny, do którego zapraszani są wybitni praktycy biznesowi w dziedzinie będącej wiodącym tematem zjazdu. Tym razem swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się: Monika Remiszewska (Axel Springer), Andrzej Borczyk (Grupa Żywiec), Agnieszka Bieniak (Burda International Poland), Małgorzata Bartler (Alior Bank).

Szczegóły wydarzenia oraz zapisy na stronie: www.digitaluniversity.pl

Drukuj artykuł
Patronem medialnym wydarzenia był portal HRPolska.pl

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.