Cykl bezpłatnych konferencji Interim Management

HR Info

Praca w formule Interim Management jest powszechnie stosowana w wielu krajach Europy Zachodniej przez firmy różnej wielkości i o różnym typie własności, jako jedno z najlepszych rozwiązań i odpowiedzi na stojące przed przedsiębiorstwami wyzwania.Metodyce interim management poświęcony będzie cykl bezpłatnych, ogólnopolskich konferencji pt. „Interim Management – innowacja w zarządzaniu wiekiem i firmą”. Konferencje odbędą się w 10 miastach w Polsce. Pierwsza już 25 listopada w Lublinie.

Program merytoryczny każdej z konferencji oparty jest w dużej mierze o prezentację studiów przypadku realizowanych projektów „interimowych”, doświadczenia interim managerów oraz osób ich zatrudniających. Ważnym elementem konferencji jest również debata ekspercka z udziałem osób decyzyjnych w przedsiębiorstwach, które zdecydowały się na skorzystanie z tej metody i zatrudnienie interim managerów.
Czy interim management ma szanse powodzenia w sektorze publicznym, w spółkach skarbu państwa, w korporacjach lub w firmach rodzinnych? – to jedno z pytań, na które odpowiedzi można się spodziewać uczestnicząc w konferencji. Wszystkie poruszane tematy uwzględniać będą perspektywę lokalną i specyfikę regionu, w którym odbędzie się wydarzenie.

Bezpłatne konferencje z cyklu „Interim Management – innowacja w zarządzaniu wiekiem i firmą” odbędą się kolejno w 10 miastach:

• 25 listopada 2014 r. w Lublinie
• 27 listopada 2014 r. w Warszawie
• 28 listopada 2014 r. w Poznaniu
• 10 grudnia 2014 r. we Wrocławiu
• 11 grudnia 2014 r. w Katowicach
• 3 marca 2015 r . w Gdańsku
• 4 marca 2015 r. w Bydgoszczy
• 6 marca 2015 r . w Łodzi
• 17 marca 2015 r. w Rzeszowie
• 18 marca 2015 r. w Krakowie

Konferencje adresowane są przede wszystkim do przedstawicieli kadry menedżerskiej i właścicieli firm – członków zarządów, członków rad nadzorczych, dyrektorów, właścicieli, dyrektorów, kierowników i menedżerów działów HR, zaangażowanych w budowanie strategii personalnych przedsiębiorstw, a także do pracowników instytucji rynku pracy, agencji zatrudnienia, izb gospodarczych, stowarzyszeń pracodawców i innych organizacji otoczenia biznesu oraz osób zainteresowanych rozwijaniem swojej ścieżki zawodowej jako interim managerowie.

Organizatorem cyklu konferencji jest Stowarzyszenie Interim Managers (SIM) – pierwsza w Polsce organizacja skupiające Interim Managerów. „Chcemy pokazać, że rozwiązanie interim management sprawdzi się również na rynkach regionalnych. Może stanowić ono także podstawę stworzenia programu zarządzania wiekiem w organizacji i być alternatywą zawodową dla doświadczonych menedżerów.” – mówi Monika Buchajska – Wróbel, pomysłodawczyni i inicjatorka projektu EFS „Interim management – nowość w zarządzaniu wiekiem i firmą, Wiceprezes SIM.

Więcej informacji i zgłoszenia na: http://www.interim24.com.pl/konferencje/

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.