Dekalog Coacha

Rozwój, Prawo

Coach działa dla dobra Klienta… Coach pracując z Klientem, pokazuje możliwości, wspiera klienta w poszukiwaniu właściwej dla niego drogi, pozostawiając wybór Klientowi. .. Nie działa za Klienta, nie podaje gotowych rozwiązań.

Oto 10 zasad postępowania Coacha:

  1. Najważniejszy w pracy z Klientem jest Cel i trzymanie się ustalonych wcześniej granic.
  2. Sukces Klienta to sukces Coacha. Najważniejszy jest Klient.
  3. Coach nie obiecuje rzeczy niemożliwych do spełnienia.
  4. Coach zachowuje szacunek dla autonomii Klienta i własnej.
  5. Udzielaj rzetelnej informacji zwrotnej. Wpieraj klienta w znajdowaniu rozwiązań.
  6. Zachowaj dyskrecję w sprawach dotyczących Klienta.
  7. Podejmuj tylko zadania, którym jesteś w stanie sprostać.
  8. Pamiętaj o samorozwoju.
  9. Kieruj się uczciwością i szacunkiem wobec innych Coachów.
  10. Zachowaj równowagę i zdrowy rozsądek w sprawach materialnych.

Źródło: http://www.izbacoachingu.com/userfiles/files/Kodeks_Etyczny_Izby_Coachingu.pdf

Newsletter

Wykorzystujemy pliki cookies.